No i nadszedł w końcu ten dzień, zaczynam pisać bloga. Nosiłam się z tym zamiarem już od długiego czasu, minęło wiele podróży godnych opisania i pokazania, wiele historii godnych opowiedzenia ale jak mówi powiedzenie 'lepiej pózno niż wcale' i szczerze w to wierze. Zatem, nie pozostaje mi nic innego jak tylko pięknie się przywitać :)
          Jutro czeka mnie pracowity dzień, a to z powodu zbliżającego się urlopu i co za tym idzie- wyjazdu, walizki już przygotowane, teraz trzeba tylko wszystko zgrabnie w nich poupychać- phi-pestka!  :) Tak już mamy z moją druga połową, nie możemy usiedzieć w miejscu, więc gdy tylko nadarza się okazja- nie ma nas. Nie ukrywam że podróże to jedna z naszych największych pasji i  chyba każdy kto zaznał tej przyjemności, przyzna mi rację że jest ona bardzo 'wciągająca'. Samo planowanie, bookowanie biletów, obmyślanie planu podróży a na końcu już sama podróż przynosi tyle frajdy i satysfakcji, że już w drodze powrotnej człowiek snuje plany o kolejnej wyprawie.
           Dlatego żeby za dwadzieścia lat bardziej nie żałować tego czego nie zrobiłeś niż tego, co zrobiłeś :'... odwiąż liny, opuść bezpieczną przystań. Złap w żagle pomyślne wiatry.                                                                                        PODRÓŻUJ, ŚNIJ, ODKRYWAJ.'
                                                                                                            Mark Twain

                                                                                                                               Dobrej nocy
         

Brak komentarzy